سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیشنهاد های شغلی بعد از بازنشستگی

بعد از بازنشستگی چکار کنیم؟

رسیدیم به بخش اصلی که شاید خیلی از شما منتظرش بودید و آن پیشنهاد های شغلی بعد از بازنشستگی است. ما در این مطلب به بررسی دو مورد از پیشنهادهای شغلی که بعد از بازنشستگی می توانید در آنها فعالیت نمایید اشاره میکنیم:

  • سرپرست تور یا کارمند آژانس‌های مسافرتی:

بسیاری از بازنشستگان، به دلیل آرامش ذهنی و روحی، از انگیزه و روحیه خوبی برای سفر و تفریح برخوردار هستند. از این رو مدیریت تورهای مسافرتی و یا حتی کار در آژانس می‌تواند برای بسیاری از بازنشستگان، شغلی جذاب باشد. اگر به کار در این حوزه علاقه مند هستید، پیشنهاد میکنیم آگهی های استخدام کارمند آژانس مسافرتی را مشاهده نمایید.

  • باغبانی:

دنیای گیاهان و گل‌ها، دنیای زیبایی است و آرامش خاصی به افراد می‌دهد. شغل باغبان، شغلی بی‌خطر است و بازنشستگان می‌توانند بر حسب مهارت خود به باغبانی و مشاغل مرتبط با آن مانند پرورش گل و گیاه بپردازند.

سخن پایانی

حال که با چند نمونه از شغل‌های مناسب مربوط به دوران بازنشستگی آشنا شدید، شاید برایتان سوال باشد که چگونه می‌توان در دوره بازنشستگی، شغل مناسب و مورد انتظار را پیدا کرد. برای یافتن پاسخ به ان سوال می توانید به کاریابی مجازی مانند ایران استخدام مراجعه نمایید و آگهی های استخدام بازنشسته در کرمان و ... را مشاهده نمایید.

منبع: مجله ایران استخدام