سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تیپ شخصیتی و فرصت های شغلی منشی

واژه منشی در لغت به معنی ایجاد کننده است اما در حیطه کسب و کار شغل منشی گری یا مسئول دفتر برای افرادی منظم و حرفه ای در انجام امور دفتری مناسب می باشد.

فرصت های شغلی منشی

با توسعه کسب و کارها هر شرکت یا موسسه ای برای سامان دهی امور دفتری و ایجاد هماهنگی های لازم در محل کار همواره یک منشی لازم دارد. فرصت های شغلی برای منشی ها بسیار وسیع است. هر فردی با در نظر گرفتن توانایی های خود می تواند وارد این حرفه شود.

به عنوان مثال افراد مسلط به کامپیوتر و نرم افزارهای کاربردی می توانند به دنبال آگهی های استخدام منشی آشنا به کامپیوتر باشند و از این طریق جذب بازار کار شوند. همچنین این افراد می توانند از طریق آگهی استخدام منشی آشنا به امور اداری و دفتری نیز مشغول به کار شوند.


تیپ شخصیتی مناسب برای شغل منشی

یکی از ویژگی های هر منشی با انضباط بودن و مسئولیت پذیری است. در واقع افراد با هر تیپ شخصیتی می توانند وارد حرفه منشی گری شوند اما لازمه موفقیت در این شغل علاقه مندی و داشتن مهارت هایی از جمله برقرار کردن ارتباط با سایر افراد درمحیط کار می باشد.
افرادی که به دنبال ورود به این حرفه هستند باید توانایی مدیریت زمان و سازمان دهی امور دفتری را داشته باشند. طبق تحقیقات، بهترین تیپ شخصیتی برای شغل منشی ESFJ و یا ENFJ است.

شما می توانید برای مشاهده آگهی های استخدام منشی مطب در تهران و ... به کاریابی مجازی مشاهده نمایید.

منبع: مهمترین مهارت های لازم برای یک منشی موفق کدامند؟