سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی شغل مهندس عمران

نقش مهندس عمران در زندگی بشر
انسان ها با بکارگیری ابزارهایی که در دست خود دارند با منابعی که طبیعت در اختیارشان می گذارد می توانند نسبت به ساخت محل هایی برای خود اقدام نمایند. تلاش بشر در جهت مهار و رام کردن طبیعت در جهت رفع نیازهای خود همانند ساختن سدها و پلها و ... رفته رفته نقش مهندسی عمران در زندگی بشر پررنگ و پررنگتر شد.

گرایش های رشته مهندسی عمران
مهندسی عمران دارای گرایش‌های مختلفی در زمینه مهندسی سازه، زلزله، ژئوتکنیک، مدیریت پروژه، حمل ونقل، محیط زیست و... می‌باشد. برای دیدن آگهی‌ های استخدام مهندس عمران در تهران در هر کدام از این گرایش‌ها و اطلاع از توان مندی‌های لازم و میزان درآمد می‌توانید از قسمت کاریابی سایت ایران استخدام کمک بگیرید.


میزان درآمد مهندس عمران

میزان درآمد یک مهندس عمران به توانایی و تجربه وی بستگی دارد. هرچه یک فرد پروژه‌های موفق تری داشته  باشد، برای جذب وی هزینه بیشتری می‌شود. اما به طور میانگین حقوق ماهانه یک مهندس عمران 4  تا 6 میلیون می‌باشد. البته این حقوق به میزان به محل کار فرد بستگی دارد. اگر فرد در ارگان‌ های دولتی فعالیت داشته باشد حقوق طبق قانون کار بوده و اگر در بخش خصوصی فعالیت داشته باشد، میزان حقوق دریافتی وی نیز طبق نطر کارفرما و صحبت با آن مشخص می‌شود.
هر چه شخص مدارک بهتری داشته باشد و با تجربه و سابقه کاری بالاتر باشد، به مراتب حقوقی که دریافت می‌کند بیشتر است.

سخن نهایی

در گذشته افراد برای پیدا کردن شغل زحمت های بسیاری کشیده اند و در آن زمان افراد با روزنامه ها و یا مراجعه به سازمان ها و شرکت ها برای پیدا کردن شغل مورد نظر خود اقدام می کردند ولی امروزه با ایجاد کاریابی های مجازی مانند سایت ایران استخدام این کار بسیار آسان شده است.

منبع: بهار نیوز